Cosmeticaclaims De cijfers Marketingtrends

Dit zijn de winnaars van de Professional Beauty Product of the Year 2019

Redactie, Monique
Geschreven door Redactie, Monique

Kijk snel welke mooie producten in de prijzen gevallen zijn en waarom!

WINNAARS PROFESSIONAL BEAUTY PRODUCT OF THE YEAR 2019 BEKEND

De jury en de bezoekers van Beauty Trade Special hebben gesproken, de winnaars van de Professional Beauty Products of the Year 2019 zijn bekend! Vanavond werden de prijzen op feestelijke wijze bekend gemaakt én uitgereikt tijdens de spetterende gala-avond ter ere van de Beauty Awards in Nieuwegein.

In een eerder stadium maakte de vakjury van de populaire verkiezing de nominaties in de verschillende categorieën bekend. Tijdens de goed bezochte Beauty Trade Special, hét vakevenement voor beauty professionals dat het afgelopen weekend in de Utrechtse Jaarbeurs plaatsvond, stonden deze producten tentoongesteld bij de speciaal ingerichte ruimte voor de Beauty Nominees. Bezoekers konden hier hun stem uitbrengen. Samen met de definitieve voorkeur van de vakjury leidde dat tot de volgende winnaars.

In de categorie Gezichtsverzorging:

Silky Organic Recover Box van IK Skin Perfection

Afbeeldingsresultaat voor silky recovery box IK

Zowel de jury als de bezoekers van Beauty Trade Special waren unaniem. Een nieuwe lijn die met zorg en aandacht is ontwikkeld. Voor alle vrouwen met een zeer gevoelige huid, voor vrouwen met kanker. Alles klopt: de veilige formulering, de goede onderbouwing, de prachtige verpakking. Dit willen wij zien! De winnaar van de Professional Beauty Product of the Year in de categorie gezichtsverzorging is de Silky Organic Recover Box van IK Skin Perfection.

In de categorie Lichaamsverzorging:

Cerazyme Rejuvenation Wax van Depileve

Afbeeldingsresultaat voor Cerazyme Rejuvenation Wax van Depileve

Nog nooit was het zo makkelijk om een prachtige gladde huid te krijgen. Dit originele, onderscheidende concept werkt snel en efficient: zacht, en soepel, een verademing om te ervaren. De beauty professional krijgt maximale ondersteuning in gebruik en advisering. De winnaar in de categorie lichaamsverzorging is Cerazyme Rejuvenation Wax van Depileve.

In de categorie Groene Cosmetica:

Le Booster Lift van Absolution

Afbeeldingsresultaat voor Le Booster Lift van Absolution

De unieke samenstelling van natuurlijke ingrediënten, de voelbare werkzaamheid, de uitstraling van het product en de behandeltechnieken die hierbij zijn ontwikkeld maken het product onderscheidend. Daarbij is duurzaamheid in alle facetten  doorgevoerd. Zowel in de ingrediënten als de verpakking. De winnaar in de categorie Groene Cosmetica is Le Booster Lift van Absolution.

In de categorie Make-up:

Divine Cover van Karaja

Het winnende product heeft een sterke dekking, is goed gelijkmatig aan te brengen en heeft voedende bestanddelen. Dankzij de samenstelling, met een gegarandeerde langdurige waterbestendigheid maakt het dat dit product een winnaar is. De jury ging er zelfs mee zwemmen! De award Professional Beauty Product of the Year in de categorie Make-Up gaat naar Divine Cover van Karaja.

In de categorie Apparatuur:

Pascaud Contour van Pascaud Care

pascaudcontour

Een apparaat met een sterke propositie: maar liefst vier behandeltechnieken kunnen simultaan uitgevoerd worden. Dit maakt behandelen wel heel efficient. Het bespaart tijd en garandeert optimaal resultaat.  Dit is een Nederlandse innovatie met een unieke visie. De unanieme winnaar in de categorie Apparatuur is Pascaud Contour van Pascaud Care.

In de vakjury zaten dit jaar jouw ondergetekende als voorzitter (;-), en schoonheidsspecialist Michael Heffels van Instituut Beaute uit Grave, brand- and packaging designer Joost la Housse van Joost Identities, Carla Uppelschoten. directeur van het opleidingsinstituut U-Consultancy, Sheryl Djadoenath van Duchess D Design salon voor professionale make-up en nagelstyling en journaliste/beauty redacteur Maartje van Engelen!

Meer weten over Cosmeticaclaims?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Over deze schrijver

Redactie, Monique

Redactie, Monique

Beautyjournalist en uitgever van BeautyJournaal, Monique Lindeboom, zit al 24 jaar in het vak en kent de industrie op haar duimpje. Ze verscheen in diverse tv programma's, had 1,5 jr lang een uitzending bij BNR Nieuwsradio, schreef een boek, doet consultancywerk voor cosmeticabedrijven en cosmetisch medische klinieken en geeft regelmatig interviews aan tijdschriften en kranten over ontwikkelingen in de industrie.

Reageren

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.